Video Οδηγοί

Διαχείριση πολυκατοικίαςΔιαχείριση πολυκατοικιώνΔιαχείριση πολυκατοικίας
Εδώ θα βρείτε μια σειρά από video οδηγούς που καλύπτουν κάθε πτυχή της διαχείρισης μιας πολυκατοικίας. Από τη σύσταση του κανονισμού μέχρι την αντιμετώπιση προβλημάτων με τους ενοίκους. Είμαστε εδώ για να σας καθοδηγήσουμε βήμα-βήμα.

Διαχείριση πολυκατοικιών Αθήνα

Η διαχείριση πολυκατοικιών αποτελεί μία σύνθετη και πολυεπίπεδη εργασία που απαιτεί αφοσίωση, οργάνωση και εξειδικευμένες γνώσεις.
Στην επαγγελματική διαχείριση πολυκατοικιών Αθήνα , η ενημέρωση και η κατανόηση των βασικών αρχών αποτελούν απαραίτητες προϋποθέσεις για την άψογη λειτουργία του κτηρίου.

Ο Ρόλος της Διαχείρισης πολυκατοικιών Αθήνα.

Η Διαχείριση πολυκατοικιών Αθήνα φέρει το βάρος ευθυνών που αγγίζουν πλήθος πτυχών της καθημερινής ζωής των κατοίκων. Ας δούμε μερικά από τα βασικά καθήκοντα που καλύπτει η Διαχείριση πολυκατοικιών Αθήνα :

1. Οικονομική Διαχείριση πολυκατοικιών Αθήνα :
• Συλλογή κοινοχρήστων και πληρωμές λογαριασμών (ρεύμα, νερό, τηλέφωνο, κ.α.).
• Τήρηση βιβλίων εσόδων-εξόδων και σύνταξη αναφορών στους κατοίκους.
• Διαχείριση των αποθεματικών του κτηρίου.
• Έκδοση βεβαιώσεων πληρωμής κοινοχρήστων.
2. Τεχνική Διαχείριση πολυκατοικιών Αθήνα:
• Τακτική συντήρηση και επισκευή κοινόχρηστων χώρων (κλιματισμός, ανελκυστήρες, κ.α.).
• Αντιμετώπιση βλαβών και έκτακτων περιστατικών.
• Συνεργασία με τεχνίτες και εργολάβους.
• Διασφάλιση της τήρησης των κανονισμών πυρασφάλειας και υγιεινής.

3. Νομική Διαχείριση πολυκατοικιών Αθήνα:
• Συλλογή και τήρηση των απαραίτητων εγγράφων (π.χ. τίτλοι ιδιοκτησίας, ασφαλιστήρια συμβόλαια).
• Εκπροσώπηση της πολυκατοικίας σε νομικές διαδικασίες.
• Συνεργασία με δικηγόρο για την επίλυση τυχόν διαφορών.
• Τήρηση της νομοθεσίας που αφορά τα κτήρια.

4. Διοικητική Διαχείριση πολυκατοικιών Αθήνα:
• Σύγκληση γενικών συνελεύσεων και τήρηση πρακτικών.
• Ενημέρωση των κατοίκων για θέματα που αφορούν την πολυκατοικία.
• Διαχείριση των κοινόχρηστων χώρων (κήπος, γκαράζ, κ.α.).
• Τήρηση κανόνων καλής συμβίωσης και επίλυση τυχόν διαφωνιών.

5. Επικοινωνία και Σχέσεις με τους Κατοίκους στην Διαχείριση πολυκατοικιών Αθήνα:
• Άμεση και ειλικρινής επικοινωνία με τους κατοίκους για όλα τα θέματα.
• Αίσθημα ευθύνης και σεβασμού προς τους κατοίκους.
• Διαφάνεια στη διαχείριση των οικονομικών και των υποθέσεων της πολυκατοικίας.
• Προθυμία για συνεργασία και επίλυση τυχόν προβλημάτων.

Βασικές Αρχές για Άψογη Διαχείριση πολυκατοικιών Αθήνα

• Οργάνωση: Δημιουργία ενός οργανωμένου συστήματος για την τήρηση αρχείων, την παρακολούθηση πληρωμών και την διαχείριση των εργασιών.
• Συστηματικότητα: Τήρηση προγράμματος συντήρησης, τακτικών συνελεύσεων και ενημέρωσης των κατοίκων.
• Διαφάνεια: Ενημέρωση των κατοίκων για όλες τις οικονομικές και διοικητικές πράξεις.
• Ευθύνη: Ανάληψη ευθύνης για τις πράξεις και τις αποφάσεις που λαμβάνονται.
• Συνεργασία: Συνεργασία με τους κατοίκους για την επίλυση προβλημάτων και την υλοποίηση βελτιώσεων.
• Προσαρμοστικότητα: Προσαρμογή στις ανάγκες και τις ιδιαιτερότητες της πολυκατοικίας.
• Ενημέρωση: Παρακολούθηση των αλλαγών στη νομοθεσία και τις βέλτιστες πρακτικές διαχείρισης.
• Επαγγελματισμός: επαγγελματική προσέγγιση στη δουλειά και σεβασμό στους κατοίκους και την περιουσία τους

Επιπλέον Σημαντικά Σημεία στην Διαχείριση πολυκατοικιών Αθήνα

• Συνεργασία με Επαγγελματίες: Η συνεργασία με έμπειρους επαγγελματίες (λογιστές, δικηγόρους, τεχνίτες) μπορεί να συμβάλει στην εύρυθμη λειτουργία της πολυκατοικίας.
• Χρήση Τεχνολογίας: Η αξιοποίηση σύγχρονων τεχνολογιών (π.χ., λογισμικό διαχείρισης πολυκατοικιών, ηλεκτρονική επικοινωνία) μπορεί να διευκολύνει και να αυτοματοποιήσει πολλές εργασίες.
• Προληπτική Συντήρηση: Η τακτική συντήρηση του κτηρίου και των εγκαταστάσεων μπορεί να αποτρέψει μελλοντικές βλάβες και να μειώσει τα έξοδα.
• Σεβασμός προς το Περιβάλλον: Η υιοθέτηση πρακτικών φιλικών προς το περιβάλλον (π.χ., εξοικονόμηση ενέργειας, ανακύκλωση) μπορεί να ωφελήσει τόσο το περιβάλλον όσο και την τσέπη των κατοίκων.

Συμπέρασμα για την Διαχείριση πολυκατοικιών Αθήνα

Η αποτελεσματική διαχείριση μίας πολυκατοικίας αποτελεί μία συνεχή διαδικασία που απαιτεί αφοσίωση, οργάνωση και συνεργασία. Η υιοθέτηση των βασικών αρχών και η προσαρμογή στις ιδιαιτερότητες κάθε κτηρίου δύναται να οδηγήσει σε μία αρμονική και ευχάριστη καθημερινότητα για όλους τους κατοίκους.

Συγκεκριμένα η επιχείρηση <Spiti-Spiti> στην Διαχείριση πολυκατοικιών Αθήνα
αναλαμβάνει υπεύθυνα :

Να εκδίδει τα κοινόχρηστα δαπανών κάθε μήνα.

Να μοιράζει τα ειδοποιητήρια ,τη συγκεντρωτική κατάσταση και όλες τις εξοφλητικές αποδείξεις πόρτα-πόρτα στο τέλος κάθε μήνα και να τα αποστέλλει με email σε όλους τους ενοίκους και τους ιδιοκτήτες .

Σε όσους το επιθυμούν ή σε όσους δεν έχουν e-mail τα παραπάνω θα αποστέλλονται με sms στο κινητό τους τηλέφωνο.

Να εισπράττει τα κοινόχρηστα spiti-spiti κάθε μηνά με τους εξής τρόπους :

1. Mε εισπράκτορα της εταιρείας Spiti-Spiti.
2. Mέσω e-banking
3. Mέσω Κωδικό πληρωμής Rf
4. Mέσω Iris
5. Mέσω viva.
6. Στα καταστήματα της εταιρείας.
7. Στο Δίκτυό ΕΛΤΑ Ελλάδος

Να διεκδικεί τα ανεξόφλητα κοινόχρηστα ως εξής:

1. Για ένα (1) μήνα καθυστέρησης να στέλνει απλή υπενθύμιση στο e-mail και να στέλνει sms στο κινητό τηλέφωνο του οφειλέτη .

2. Για δύο (2) μήνες καθυστέρηση εκτός της απλής υπενθύμισης να επικοινωνεί τηλεφωνικά με τον οφειλέτη για τη ρύθμιση της οφειλής του και να στέλνει 2ο sms υπενθύμισης .

3. Για τρεις (3) μήνες καθυστέρηση να ενημερώνει την διαχειριστική επιτροπή και την είσπραξη των οφειλών να αναλαμβάνει το νομικό τμήμα του Spiti-Spiti.

Να εξοφλεί τους κοινόχρηστους λογαριασμούς
(ΔΕΗ, ΕΥΔΑΠ,Φ.Α.) στην ημερομηνία πληρωμής τους.

Να μεριμνά για εργασίες και βλάβες του κτιρίου και να προτείνει συνεργεία π.χ. Καθαρισμού , Ασανσέρ , Κήπου.

Να κρατά αρχείο και παραστατικά για όλες τις δαπάνες του έτους. Επιπλέον, στο τέλος κάθε έτους να αποστέλλει σε όλους τους ενοίκους την ετήσια συγκεντρωτική κατάσταση εσόδων-εξόδων της πολυκατοικίας.

Να καταγράφει τους μετρητές θέρμανσης του κτιρίου.

Να παρέχει προσωπικό σύμβουλο κτιρίου για την άμεση εξυπηρέτηση σας.

Να παρέχει εκπτωτικές τιμές σε τυχόν έκτακτες ανάγκες του κτιρίου.

Να μεριμνά για το κτίριο, ενεργοποιώντας διαδικασίες όπως :

1. Έκδοση Αφμ πολυκατοικίας
2. Οπτική ίνα
3. Έξυπνοι μετρητές
4. Εξοικονομώ
5. Επιδόματα

Να παραλαμβάνει πετρέλαιο και να κρατά ιστορικό καταναλώσεων.

Να παρέχει νομική και συμβουλευτική υποστήριξη ιδιοκτητών και γενικών συνελεύσεων.

Να διαχειρίζεται το αποθεματικό της πολυκατοικίας για κάθε έκτακτη ανάγκη και να ενημερώνει τους ιδιοκτήτες σε περίπτωση που αυτό δεν επαρκεί